Πώς να δημιουργήσετε ένα slogan σε 10 απλά βήματα.

Η δημιουργία ενός slogan είναι πραγματική τέχνη, και γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη όταν ο δημιουργός του είναι εκτός της εταιρείας που το αναζητεί, είτε για την ίδια είτε για κάποιο προϊόν της. Έτσι, αναρωτιέσται από πού να αρχίσετε; Ακολουθείστε αυτά τα 10 βήματα και θα έχετε κάνει μια σημαντικτή αρχή στην αναζήτησή σας.

Details

Business card. Είναι ένας ακόμα πωλητής σας;

Η επαγγελματική κάρτα είναι ίσως ο καλύτερος πωλητής που μπορείτε να έχετε. Γι΄ αυτό είναι απαραίτητο να περιέχει πολύ περισσότερα από το όνομα, τη διεύθυνσή και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Θα πρέπει να την σχεδιάσετε με ένα σκοπό στο μυαλό σας- ότι είναι ένα ισχυρό εργαλείο πωλήσεων.

Details

Brainstorming. 10 κανόνες για να είναι πάντα επιτυχημένο.

Σε κάθε brainstorming υπάρχει απαραίτητα ένας “αρχηγός” που οδηγεί την συνάντηση, καθοδηγεί τα μέλη της και φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες της. Διαβάστε τους, φροντίστε για την επιβολή τους και την συμμόρφωση όλων όσοι συμμετέχουν ή αλλιώς προετοιμαστείτε για την αποτυχία της συνάντησής σας.

Details

Τo site σας είναι η αφετηρία.

Όσο “τέλειο” και αν είναι το site, όσο “τέλεια” και αν είναι η εταιρεία που το δημιούργησε, το site σας δεν είναι σε καμία περίπτωση το “απόλυτο όπλο” για να κατακτήσετε όλους τους στόχους σας. Η δουλειά σας δεν τελειώνει τη στιγμή που το ανεβάζετε. Στην πράξη, εκείνη ακριβώς τη στιγμή αρχίζει.

Details

10 εργαλεία για να επικοινωνήσετε με το κοινό σας.

Νέα media και νέα εργαλεία marketing έχουν κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στις προτιμήσεις του κοινού πέρα από τα τέσσερα συν ένα παραδοσιακά: τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, αφίσες και direct mails. Ανακαλύψτε και χρησιμοποιήστε τα.

Details